Hoger lager Raad de volgende kaart hoger? of Lager? Art. 010090
Producteigenschappen
Omschrijving
HOGER OF LAGER SPEL
De deelnemer moet raden of de volgende kaart hoger of lager is.
ZELF AFHALEN OF LATEN BEZORGEN
AFHALEN
U kunt de gehuurde artikelen/materialen , hoger of lager, 1 dag voor de huurdatum ophalen en 1 dag na de huurdatum retour bezorgen. Als een van deze dagen op een zondag of feestdag valt wordt mogelijk deze dag of dagen verzet. Ophalen en terugbrengen kan alleen op de openingstijden van onze magazijnen van de Materiaalservice. Let op deze openingstijden zijn heel anders dan de openingstijden van onze feestkleding en kantoortijden.
Meestal is ophalen de dag voor de huurdatum tussen 15.00-17.00 uur. En retour bezorgen de dag na de huurdatum tussen 8.30 en 10.00 uur. Maar in de door ons verzonden bevestiging staan de juiste tijden die voor u bestelling van toepassing zijn.
De regels voor ophalen zijn zelf laden, zelf controleren of alles wat op paklijst staat ook meegaat, zelf lossen en zelf zorgdragen voor voldoende groot transport en verpakkingsmaterialen tegen beschadigingen, regen en vocht etc. Bij een open aanhangwagen afdekzeil en net. Altijd bij gebruik van een aanhangwagen zelf zorgdragen voor een kentekenplaat.
Materiaalservice Breda verhuurt ook aanhangwagens, spanbanden e.d. Huurt u bij ons een aanhangwagen dan heeft u mogelijk een verloopstukje nodig. Ook die verhuren wij. Wel zelf zorgdragen voor kentekenplaat, verpakkingsmaterialen en sjorbanden/touw.
SERVICE BIJ AFHALEN.
Komt u met voldoende groot vervoer en heeft u een stormbaan/hindernisbaan, luchtkussen o.i.d. gehuurd dan kunnen wij dat met een heftruck (mits heftruck chauffeur beschikbaar) voor u met pallet en al laden en lossen. Voor deze laad/los activiteiten nemen wij geen verantwoording voor beschadigingen aan auto, bus, aanhanger etc. Ook zijn onze magazijn medewerkers echt niet behulpzaam om een handje mee te helpen maar in principe bij afhalen is het zelf laden en zelf lossen.
BEZORGEN
U kunt ook gebruik maken van onze bezorgdiensten. De transportkosten worden berekend vanaf postcode 4824 AS (Postcode magazijn Materiaalservice Breda) naar de postcode van afleveradres. Bezorgen is 1 dag voor de huurdatum en ophalen 1 dag na de huurdatum tussen 8.00-17.00 uur. Als een van deze op een zondag of feestdag (en) valt wordt deze dag(en) mogelijk aangepast. Op de bevestiging die u ontvangt van u bestelling staan de juiste data. Voor kleine bestellingen hanteren wij bij bezorgen en ophalen een laad/lostijd van 15 min. Voor grote bestellingen 30 min. Wachttijd wordt altijd doorberekend! Extra laad-lostijd moeten wij helaas berekenen.
Laad- en losplaat moet goed bereikbaar zijn. Wij brengen geen materialen/ attracties naar boven, lopen geen trappen etc.
Mocht u extra wensen hebben zoals bijvoorbeeld andere bezorgtijden of een bezorgvenster, extra hulp, opbouw/afbouw is dit uiteraard mogelijk. Deze wensen en afspraken moeten wel vooraf (dus bij de boeking) kenbaar gemaakt worden en vastgelegd in bevestiging. Afhankelijk van de wensen worden de extra kosten doorbelast.
AFMETING VAN MATERIALEN.
Materiaalservice probeert zo goed mogelijk afmetingen van transport (vervoer), gewicht en de afmetingen bij opbouw/gebruik te vermelden. Bij luchtkussen/springkussen/stormbanen e.d. is het oprollen mede bepaald voor de afmetingen. Aan de door ons opgegeven afmetingen en gewichten kunnen geen rechten worden ontleend. Bij twijfel of iets past graag tel. contact opnemen voor exacte maten en eventueel gewichten, welke wij op verzoek dan per mail verzenden. De dan verstrekte gewichten zullen dan ook altijd bij benadering zijn. De afmetingen die met deze mail doorgegeven worden zijn dan wel leidend. Dit kan van groot belang zijn voor u want als u een doorgang heeft van bepaalde afmetingen en huurt een attractie zoals bijv. een ijscokar die door die doorgang moet is de afmeting van breedte van ijscokar van groot belang.